arhghhhhhh huakhgdkrah !

bulan tension sedunia !

aku kehilangan kamera nikon coolpix berwarne maroon bersame same orange bag aku .
cardigan and shawl aku yg tersumbat dalam beg bersame segala mak nenek gelang2 dan ikat rambut dan sanggul manjadi mangse . tk terkecuali sebekas kerongsang and yg paling sedih kerongsang mutiara yg mak sedara aku bagi hilangg jugak ! earphone , makeup satu beg , purfume , purse , ic , duit and etc .

paling mendukecitakan jiwa dan rage aku sebab

1: kamera tuh aku beli dengan titik peluh dari keti aku . haha ,. dahla aku nie student agi , bukan ank owang kaye macam anda-anda semua :'(

2 ; beg tuh baru beli beberapa bulan yg lalu n aku beli dengan harge yg tidak murah tahu ?
+___+

3 ; bajuu tu , aku baru beli seminggu sebelom tu , baru 2 kali pakai !

4: bedak and and make up satu menda pon tak de . nk korek mane harte nk beli balek ? harte karun ? tunggu kucing bertanduk lahh jawapnye .


and aku tak pernah report sampai sekarang dan kini , aku bergelar pendatang haram . hoho .

menda sial+siot+sengal+songo+tongo+bongo niee terjadi kat depan kedai aku .
mule2 aku naek motor nk pegi sane , almaklumlahh , umah aku ni jauh gila dari kedai aku tuhh . disebabkan aku nie mmg tk berape nk gheti pakai tudung klo pakai helmet , aku cabut segala2 nye n sumbat lam beg aku . and disebabkan tuhh menda2 alah aku aku turut dikebas T____T

sampai je aku terus letak handbag ngan helmet aku atas meja depan kedai . aku duk menggaru2 dulu kat depan tuh , malas nk masok , cuci2 mate dulu .
5 minit pastu aku bwak helmet masok , tapii tidak beg aku . aku ingat nak letqak sekejap je .
aku tak terpikir pulak pasal pencuri .
see , how the 'bodoh bangang' me ?
tak sampai sejam . 'dia' meninggalkan aku buwat selama2 nye .

tuhan saje tahu betape menyesal+kecewa+sedihhnye aku malam tuu .
aku macam owang gila duk carik beg tu walhal aku dah tahu mmg beg dah hilang
aku tk lehh time hakikat beg aku tu tak ade !

macam mane laa aku boleh tk perasan owang amek beg aku , padahal meja tu betol2 depan kedai aku . .
aku agak time aku tengah smyg kodd dye amek , sb time tu ajee, aku mengadap arah laen .
aku tahu salah aku cuai gi letak kat luar , aku ingatkan tadek pape , tapi mmg malang tk penah berbau wangi atau busuk ! XD

wahai pencuri2 sekalian . aku tak halalkan setitik harte aku kat mung .
jupe kau kat padang masyar nehh , and aku doakan kau cepat2 berubah , so pasni takkan ada agi yg merana sbb wujudnye sampah masyarakat macam kau . aku tataw lar orang melayu ke cine ke keling ke , agame islam ke budha ke yg amek beg aku tu . tapi sebagai seorang manusia yg ade agama or tadek agama , mmg tk sepatutnye menda2 camni terjadik sbb kita mmg tk bolehh amik sesuatu barang yg bukan kepunyaan kita tanpa kebenaran . alaaa , aku cakap camni macam lar dowang nk berubah kan ? klo tak ape gune penjara berlambak klo hari hari orang boleh cakap camni and orang tu terus berubah . ape guna undang2 klo tade owang nk buat jenayah ? n klo ase menyesal ke or ape ke , boleh je kau nak hntar barang2 aku balek , tu haa , balai polis berlambak . kau buat je muke2 suci kononnye kau jumpe beg tuh tepi jalan . HAHAHA


my baby , i miss u dear . meh balik kat mummy meh , sory mummy tk dapat jage baby baik2 *gaye orang meroyan*
(gelila pulak bace haha)
(time nie aku with hawa , hawa yg terkangkang tuh , ngee.)


terima kasihh sangat3 kpd my boy , yg ade saat2 'ke-meninggal-an' barang2 aku .
ily b :)

p/s : baru beberapa hari kakak aku pulak diragut atas motor , tapi yg best kakak aku yg ganas tuhh sempt bagi flying kick kebabom kat peragut tuh . handbeg kakak aku terselamat wlopon tali putus time bergelut . just handphone tk sempat diselamatkan .

AKU TATAW PASNI EPS APE PULAK NK JADIK . MINTAK JAUH , AMIN "___*'