balik umahh .. dengann excited nyer aku bukak internet.. skali line putus2 ..
aku cadang nk upload pic aku n kawan n fairuz alsoo haha .

oke.. aku cuba fikir apa yg ter jadi ari ni .. happy+marah sume adew..
tapi aku nk cite marahh aku skunk.. sbb aku tk bley tahan beban nie dalam kepala aku..
sakitt sangat..
n kali nie aku x rase marah dah,aku rase terlalu tertekann ngan cimpanzi n geng ..
oke skunk aku x mo panggil dye cimpanzi agi,.sbb dye p0wn manusia macam aku,manusia yg x pernah berhenti melakukan kesilapan..

sesungguhnye aku sayang sume kawan aku , walaupun itu musuh akuuu .
n aku rase tk tertanggung da sakit aku .. k0wank .. tolong la hentikan semua nie.. aku x carik gaduh p0wn ngan kau , kenapa kau x penah berhenti sakitkan ati aku ? apew aku buat ngan kau ? ape kau da giler nk pukul aku ? kau lelaki , aku pempuan .. kite berbeza sgt.. sekuat2 n selantang2 aku sound kau,hati aku ttp macam aiss.. aku dahh x care kau,kenapaa laa kau still buat camnie kat aku.. dari awal aku kenal kau,kau dah tipu aku.. and aku yg b0doh ni percaye.. biler aku taw,aku masih cuba pk positiv..aku ttp kawan ngan kau..
tup2 jadi camni.. aku bukan nk kawan sgt,cume xnk ada musuh.. xpaham?kau mmg xpenah hargai 0wank..

sungguh aku x sanggup lagi rase begini.. tadi kau malukan aku.. dngan member kau tu tataw papew,masuk kelas pastu amek batang buruk tu eksyen nk pukul aku,konon ah ! padahal aku duk diam2 jew,main amek gamba ngan dak2 nie,tetiba mengamuk . ak buat apew? tetiba saket aty ngan aku ! mungkin k0wank x senang tg0k aku senang kann..

tertekan giler ngan kau , apew kau nk ngan aku? aku ase aku da diam,aku x kac0 p0wn kau,kau dari bl0k atas duk terg0lek2,terjerit2 duk mengata aku . b0d0 mu engat aku x da pasaan ??ingat aku nie xda maruah ? malu aku ! "betina garib",menda tuh? byk ag aku p0wn tk egt.. xmatang langsung !

aku da saket kepale daa. perbuatan kau mmg kejam. apee agi kau nk ngan ak,cukup ahh wat aku nges ses0wank lam bilik nie,ayh p0wn xda,sakett betul aku dibuatnyee . kau ngate+malukan aku,apew k0wank dapat? aku ni xda papew p0wn adew! mmg aku sakit . kl0 ayah aku adew nk sajew aku suh ayah aku carik kau. bia hancur muke kau . ahh sarah ! kau kene kuat,sekuat biskut tiger haha !

semoga tuhan je balas pebuatan kamu . aku 0rang teraniaya!

ya ALLAH ya tuhanku,tuhan yg maha pengasih dan maha penyayang,berikan lah aku kekuatan utk menghadapi dugaan-MU ini ya ALLAH,sesungguhnya aku insan yang lemah yang hanya mengharapkan-MU ya ALLAH. sesungguhnya segala yg buruk datang dari diriku dan segala yg baik dari-MU jua..ampunkanlah segala dosa kedua ibu-bapa dan keluargaku dan jauhkan lah kami dari azab api nerakamu,sesungguhnya KAU lah maha mencipta lagi maha berkuasa . amin..