oke skunk da tamoo da seday .

biarkan sajaa :)

pagi yang dingin n sejukk itu membuatkan iman aku betul2 tergugat . nk pegi tkk skolaa nie ?
aku plak bangun2 jew memulas perut ,dahla mengigil sejuk.. tu x mandi lagi tuhh . musim tengkujuh nie bet0l buat aku nk duk uma jew. tapi pikir kawan-kawan yg da x kan jupe nanti cz cuti sk0lahh,pegi laa jugak :)

dengan gaya yg mengg0da dan penuh seksi aku menuju ke tandas. sempat aku teng0k mata mata liar yang memandang ku dengan penuh nafsu haaha tuh adik aku aa XD

sampai di sekolah, aku tengok blok aku da macam reban ayam . apehal tali merah nie duk keliling blok nie?? laa kelas kene tutup kew ? wth ! camne aku tataw nie ? bwu seminggu x datang sekolah byk betul perubahan haha .

ape lagi,begg aku yang penuh berisi barang2 haram tu aku seludup masuk ke surau. mule mule nk masuk dewan tapi sbb mama zara adew s0 bek aku duk surau jew hehe . smpai2 jew,aku duk terc0koh jew lam tuh . duk pulak ngan dak2 f0rm 1 .. nek biul aku haha ! dak form 1 plak mcm sukee sangat ngan aku,duk tanye itu ini. sbgai senior yang lawa lagi baik hati aku melayan jugakla haha :p

habis jew program kat surau tu,aku da nampak kelibat geng2 kesayangan ku, tikahh n miraa :)
ainn mane? ouhh dye menghilangg !

tape2,sampai tengah2 bandaraya sif tuh da jupe da mek sorang tuh. wehh,result addmath adew sekali aww ! markah aku ialah ** . haha ! yuyu p0wn adew same.. duk cb0k ngan jamuan kelas dye,jelezzznyee . kelas aku? same cam st2, n0 jamuan ! :(

s0 utk menghilangkan bosan kami,kt0wank merayau2 sampai ke bilik kaunseling!
ni miraa punya cadangan,bese aa,0wank kuat prs :p . so ape lagi , tikah ngan muke x malu nye amek congkak main sampai poas cam dak kecik ahahaha sory sayangs . aku n ain pulak duk try nk pasang dvd kat tb..mmg wat macam uma sendiri kan ? biaa aa,mmg uma aku p0wn haha !

bosan punye bosan,kt0wnk kua agi jalan2,amek gamba,pegi jamuan kelas alrazi,n lepak2 di blok form 6..tu x tambah agy ngan terseremapk c famy n geng haaha poy0 giler. aku sampai skunk x habes gelak agi.. seronok betul aa duk lepak sesuke aty gitu! lapar pegi kedai depan skolah tuh . mule mule mmg kita0wnk bengang sangat nk kua sbb penuh lelaki2 yg x berape handsome tuh.ase macam x sanggup jew nk kua,dengan mat rempit lagi..lapar punya pasal,terjah jew laa :) library p0wn turut jadik mangse aku ahh lantak aa janji dapat buat mendaa :)

dah banyak betul aku tulis nie so biarkan sahaja gambar pulak bercerita :D

*pic akan diupload besokk kerana berukband putus2 line*


love sara :)