aassalamualaikum w.b.t .
sudah berbulan rase nye aku berhibernate(natam pe tah) n tinggalkan dunia maya (blogging,ms,fb) nie tak bertuan .
jelas,blog aku skunk usang x bermaya lagi busuk macam taik lembu sb tu post kali ini aku namekan tahi lembu hahaha . tadew keje betul ;)

sepatutnyer time cuti sekolah nie larh masa aku terisi ngan aktivi yg tk berfaedah mcm blogging nie tpi sebagai perempuan gedic n perasan hot aku abeskan mase mnghabiskan duet mak aku dan bercutii sambil mengumpulkan sel sel lemak , bagus betul kann ? ;D

ape aku buat selama cuti berbulan2 nie ??
  • gi kole lumpur

  • mandi swimming pool(wehh aku da pandai swimming!*clapclap*)

  • g jalan sakan sampai bengkak kaki,balik jew terus tido x sedar diri n serious,aku demam n selsema n batuk for a few days sb terlalu penat . bukan penat bekerja tapi penat duk jalan n berendam lam swimming pool lame sangat ahahah .

  • g tengok bapuk2 berkeliaran di lorong haji taib hahaha :p

  • gi kat times square pastu jupe kedai penuh dgn barang2 yg depan tuh muke artis korea . adk beradik n sepupu aku sume jadi giler tengok muke lee min ho . sape yg tengok citer boys over flower msty taw ke-hensem-an Jun Pyo , or lebey dikenali nan F4, grrr

  • terjumpa sowank pempuan yg ketiak nye hitam depan sogo nan sowank negro tuh(rase pelacur murahan) , aku agak dye sengaja nk tunjuk ketiak dye yg hitam n berpeluh , serious tk tipu ! aku nan kakak aku sakit pew0t tgok freeshow tuh ahaha .

  • aku tercilap nek LRT,time tuh family aku tamo nek agi,aku dengan bangge nek sesekor n tinggalkan adk beradik n cousins aku terpinga pinga kat belakang tuh, hahaha . luckily aku x sesat n wat muke lembu kenyang hee . XD

  • pegi klcc nk tengok muvie, aku nk tengok zombieland,mak aku nk tgok avatar,adk n cousin aku nk tengok princess frog,last2 sume tgok 2012 .T__T .
tu jela rasenye keje aku kot, yg paling banyak,shopping jela kot hee :)

seminggu lepas balik tganu, aku pegi balik kl . kali nie aku pegi ngan mak aku atas sb bsness .
2 ari belom tuh p0wn mak aku da pegi,tapi ngan kakak aku . kakak aku dah balek u dye,
aku laa pulak amik alih .
bsness ape sara ???
jeng jeng jeng .
dun worry.
nanti klau da besar aku cakap la kat kowank :)


tapi sungguh tidur aku lam bas haritu langsung x lena .
sb aku tataw 2 ari blom nie bas sani xcident sb driver mengantuk n langgar divider .
10 0rang yg duk bawah tuh sume mati !!
hanye dua terselamat .
aku pulak nek bas sani kali nie.pegi dan balik pulak tu ! duk pulak kat bawah .
bace paper orang putus pale,2 lagi hancur berkecai kepala..
tuhan saje taw betape seksanye aku naik bas tu sambil terbayang kepala kepala manusia tercabut dari badan nye . debor sungguh ! :(

2hari bsness,
untung mencecah 4 angka .
kalau 2 3 ari gi, aku yakin nilai melebihi 5 angka .
syukur alhamdullilah ya ALLAH .
atas segala rezeki yg kau berikan .


tapi umi aku cakap sb aku pandai cakap, cepat mesra nan owang ,
tu owank sukee .

sebenarnye statement diatas untuk mengembangkan edung aku je hahaha :P

gambar mule la upload . malas nk transfer !

p/s ; tahniah kpd adik2 ku yg bjaya lam pmr,bangge kakak mu ini hehe :D

n
welcome 2010 !

spm 2010 victim,sara (;