tahun baru !
semangat baru !
cikgu baru !
kelas baru !
baju baru !
kasut baru !
pakwe baru !
buku baru !
12">
baruu sekolahhh ! XD

seronok ? yeahh seronok sangat sbb dapat jupe kawan2 n geng2 terchenta,
i love youu guys !! :)

malam tu,tidur aku langsung x lena ,
bukan sbb excited giler baby nak g skolah tapi aku sakit pewot teramat tahap koma :(
mmg x lena,asyik2 jage , perut giler tarik usus2 aku nie .
aku plak tergolek2 atas katil pastu bermandi peluh !
syes macam nk terberanak walaupun lame nie aku x penah beranak hee :)
mujur gak sakit aku nie tk sampai tahap muntah2 n aku cume rase penderitaan menahan sakit .
tapi aku pown bodoh, setakat nie x penah g klinik !
panadol ? nowayy .

jangan harap kau nk masuk dalam tubuh aku panadol !
HAHAHA


aku agak sbb aku g makan kenduri tengahari semalam .
fyi, skunk nie aku ada alahan baruu ,bukan tahun jew baru, menda alah pown baru .

ini dye nasi minyak bagi yg tak pernah tengok makanan nie

aku tabley makan gulai or nasik minyak or wateva yg berempah kecuali umi aku masak atau dalam mase 5-7 jam aku akan sakit pewott mengelupar ! =,=

mmg kat malaysia beser nye orang2 melayu sediakan nasik minyak or gulai kalau ada kenduri perkahwinan n stiap kali aku makan tuh pewot aku giler meragam .
sebelum nie x pernah tapi sejak dari awal tawun lepas sampai skunk aku ase penyakit bodo aku nie semakin menjadi2 . klo mak aku masak tade nye sakit camnie nie time kenduri jew . pelik betol kan?? .
ntah apew dye owank letak aku p0wn tataw .

yg sure aku da tobat tak nak makan nasik minyak kat uma owg kawen agi sb x penah aku makan aku jadi sihat tapi jadi penyakit !

n sakitt aku berpanjangan pai skunk ! =,=

so kowank, pleasee la, klo nak ajak aku pegi kenduri kowank kew hapew kew , kowank masak lahh kat aku spesel cket, nasik goweng kew, kuey teow kew, rojak kew,haa tadew laa owank2 spesies macam aku nie menanggung derita agi n bertambah lah lemak kami sekalian . ahahahaahah ;P

take note okeyy ! hahaha XD

doakan aku sihat supaya kowank x rindukan aku n blog taik lembu aku nie haahahah perasaan :p