sepanjang 2 minggu nie aku dah jadi pelajar ke2 paling senior n mmg
sangat-sangat-penat-dan-rasa-macam-da-pecah-kepala !

makin ari subjek2 macam
bahase arab tinggi,EST,kimia,fizik,bahasa cina,bahasa tamil n lukisan kejuruteraan
sangat2 membengong kan kepala aku . =,=

( okayy sume statement diatas tipu je,aku x ambik subjek atas tuh HAHAHA)

kenapa awak tsion n penat sara ? umi awak x wi makan ea ? ke awak gaduh ngan pakwe awak ? haa cikgu buli awak ea kasi keje skolah manyak2 ?

haa mesti korang soalan yg mesti korang nk tanye aku kan,
(aku tulis macam lar owang len nk taw sangatkann =,= )

  • keje skolah berlambak hokeyh .. nk kene siapkan ,tu tak campur nota agi tu . takpe cekgu , saye sayang cekgu , lautan api ponn sanggup saye redahi ! haha

  • dapat taw yg hawa,ain,fifah,kery,tikah,madiy pegi kem kat agro . pai atyy kowang tinggal aku ! maklum larh owang kuat unit uniform.. b-ten's da tinggal b-four's . paling aku nk gelak biler kery cakap dye sedeyh sb nanti g kem takbley tgok citer boys over flower kat tv8 tuh bahaha. cepat2 balek eyk ! windu sangat kat kowang,bia bawu bapew jam pown berpisah :'(

  • adew mamat giler bin sewel x abis2 kaco saye . bayangkan satu malam tuh tgah syok tido dye kol saye 10 kali ! n hampir tiap hari dye text saya macam nyesal gilew bab clash nan sy , padan la muke kau , aku da malas layan jantan . weyh beruk . aku benci kau taw ? jangan kau nk mengharap la kat aku . hati aku da dew kat owang len , kau tu bagi aku da mampos ok, mampos ! so get off from my life cz i dun need u ! grr

  • aku x dapat dah tidur petang macam aku buat dulu haha . so malam tuh aku kene work hard nak tahan mengantuk nak buat omwerk . uhh agak membebankan tapi takpe, sume sbb SPM !

  • da start tusyen . n biler ari tusyen aku selalu tidur lewat . blaja subjek killer , balek uma terase agi ke-killer-an tuh . pastu mule sedar diri nk exam douhh . arggh

  • rumah sy tengah renovate kat depan tu . oke bising sangat sb bunyi berdegang-berdegung kat luar tuh . dahla mudak2 laki buat keje tuh,(xkan pmpoan kot) so takbley da pakai seksi2 duk lam uma pastu tak ley bising2 nk panggil umi kuat kuat sbb nk suruh dye tengok citer dyesebel(nie kes control ayu), hahaha

  • malam nie nk belayar ke kuala lumpur agi atas sbb perniagaan saye n mau shopping sikit. saye baru berumur 16 tahun setengah dan saye telah bekerja n yg penting sy pandai nek LRT seniri , hahaha . ( statement bodo)
tapi saya rase yang paling best tawon nie sbb cikgu2 yg mengajar 5 ibnusina tawon nie sangat bestt dan mereka pemerikse kertas spm so sume tuh mmg membantu sangat walaupun adew sowang dua cgu tu membosankan sangat tapi takpe aa, setawon je lagi perjuangan ku ! insyaALLAH .

n yg seronok nye , saye tengok si cimpanzi da mule berubah, dye da x kaco agi sy n sy tengok sekarang dye da rajin sikit belaja . bagusla kau camtuh . tenang sikit hati aku . muge berpanjangan larh yer ..

b-ten's ! i love you
u guys !


p/s : tadi belajar bab perkhawinan,best uhh, x sabor ase nk tawen . HAHAHA !


LOVE SARA :')