biler sebut je pasal merentas desa pasti sume mudak2 nie mengeluh . tapi da name nye skolah, x sah x ada merentas desa, aku pun sebenarnya x berapa nak faham kenapa nak merentas desa jauh berbatu, pusing skolah x aci ke cikgu ? HAHA .

aku x kesah lah pape pown aktiviti skolah nk buat . tapi aku cukup bengang berlari lari depan skolah pastu kena boo nan jantan jantan keparat yang perasaan diri tuh handsome . tuh tak campur agi dengan budak budak lelaki yang aku rasa umur nya bawah 12 tawon sangat sangat kurang ajar . okayy aku boleh terima dia orang masih kanak2 tapi camne yg da usia 20-an pulak ? ibu bapak kowang x ajar ke camne nk menghormati orang yg lebih tua ? aku malu tengok sikap sikap budak budak MELAYU ISLAM spesis camnie , soryy aku tak suke .

cara senang, persetankan n kasi F*** aja BHAHAHA .

tapi takpela, sebab aku da rase diri aku nie da gemoc macam tong aku rase aku perlu jugak join , nak nak nie merupakan tahun terakhir aku cross country kat skolah , pasni mungkin dah tak ade agi aku nak belari terkedek kedek cam itik nie sbb selepas ini pasti aku berlari ala2 Edward Cullen si vampire tuh , ala kasi can la sikit kat adik2 , dowang pown nak rase jugak menang merentas desa,:p

balik tuh aku da merancang dah nak tidur sekejap tapi disebabkan cikgu PA aku bagi kuar pkol 3( sebenarnye kitaorang balek 2.15@ paling lewat 2.30) aku tak berpeluang n x sempat nak rehat sekejap . umi aku lagi kesian , dari pukul 2suku duk tunggu kat luar sampai tertidur . ouhh cikgu, saya suke cgu nak ajar kami,lame2 p0wn takpe, tapi pleasee jangan time balik , kesian kat umi saya ! lenla cgu kasi saya bawak handphone,. nie cgu bawak handphone takpe pulak,ktaorang takboley! ini tak adil ! huhhh ! XD

sampai kat skolah macam beser puteri bunian sowang tuhh lambat sekali grr . tapi kesian lahh pulak , dowang kol 4 bawu balek , penat bukan ? jupe classmate tersayang, kawan2 terchenta( aifa,ur in my list okehh :p) baru rase semangat sikit nak berlari , yela , balek pown da lewat,pkol 5 da kene ade kat sane , bler da gelak2 sesame tuh baru rase kurang stress, tu name nya kawan kan ?? :')

oke honestlyy aku x join langsung merentas desa tahun lepas . mule mule aku pegi training tapi kebetulan hari ujan pastu cancel . blew hari pertandingan tuh, aku datang lewat,aku da x nampak geng2 aku . teruss aku hilang mood nak berlari pastu mule la duk ke hulu ke hilir, muke pulak macam nak terberanak . hahaha .

mule jew berlari aku jalan jew nan b-ten's yg tak cukup ahli tuh(atas sbb2 peribadi dowang tk datang,maklumlah nk jage laki nan anak2 kat uma hahaha) pastu tetiba aku cam nek semangat jew nk berlari terus aku tinggal kan kawan2 aku tuh haha padan muke kaw, weckk :p singgah kedai jap beli air milo,suke suki ati aku jew hee . track kali ini agak jauh giler baby dan aku nampak jelas bandaraya kat seberang tuh , dekatt sangat n kaki pulak rase cam nk tercabut jew duk pijak menatam jalan tar yg keras macam batu tuh ( cehh mmg batu pown ) cekgu sekali agi, tukar track lame bulehh ?? track nie jauh sangat laa, ksian kt0wankk :'(

sampai kat skolah,bila n fatin jew geng aku yg adew . yg len ? haha jauh ketinggalan . penat tuh takyah cakapla,setiap kali aku melangkah kaki aku berdoa"ya ALLAH cepatlah sampai penat giler da nie" n mujur gak aku sampai dengan jaye nye haha . jupe si fahmi(ketua kelas aku), haishh x abis abis nan perkataan BESAUU PUNYE ! sampai satu kelas berjangkit, nan cekgu sekali lekat duk sebut perkataan "BESARR PUNYE ! asyik2 perkataan tu jew kuar . haha kaw giler la famy wecckk :p yela,aku kol cik hawa pown , belum papew agi da jerit BESARRR PUNYE haha sah2 kowang da giler XD .

last question : ape yg besar punye eyhh ?? :P

love sara :))