hari khamis pelajar smkif da sedia maklum dengan hari utk menyental lemak2 degil dan hari tuk bermandi peluh . aku ? da bersediakah ? larat ke aku ? camne kl0 aku berlari nty adew owang ngorat aku ? mau layan kew x haa ? haha ngekk ! XD

kali ni kaler umah aku purple(wira) kat tj dulu aku x ingat larhh umah aku warna ape? aku agak warna biru kot sbb baju sukan aku wane biru . tapi tadela biru sangat . haiihh bawu setawon tinggal skolah lame, langsung menda2 aku buat kat sane da x ingat ! sorry aku pown tanak ingat sangat . bak kate pepatah,habis madu,sarang tebuan dibuang hahaha

kat skolah aku da pening kepala,nak letak mane beg aku nie . tinggal lam kelas ? nowayy , harte karun aku sume ade lam beg nie .bapew kali berulang alik carik sapew x mo pegi merentas desa,haram satu pown tadek . akhirnye dengan rela hati cik hawa sudi nk bawak beg balak dye tuh bersama2 time berlari nty,so ape lagi,sumbat lahh !

sebelom berlepas , aku mmg debor giler tahap dewa weyh . sbb aku takot dak2 belakang nie men tolak2 n cam bengang jew berlari2 depan skolah nie . siyes aku debow gilew . aku pegang tangan aifa sapa berpeluh2 dibuatnye, rasa macam nk p olimpik dah hahaha .

1,2,3... !

mmg macam yg aku sangke,mudak2 nie men tolak aku,erhh sakit ati jugak aku dibuatnye,kang jatuh tergolek atas tuh x saje mati kene lenyek aku . haha . aku pown mule mule semangat lah jugak nk berlari . si aifa plak laju bangang , aku dah semput dye duk berlari agi last2 aku suh dye berhenti . cehh kononnye nak suh berlari sesame lah tuu padahal aku x berapa nak larat dah pastu suh owang tgu haha .


lari punye lari dekat dekat nan pos office tjupe nan chirah cyg . n ain sekali(dye jage laluan) tanpe segan silu aku mintak air n semua pakat minum dulu . suke suki suku ati jew . bhahaha . chirah ngadu kaki dye agaks kejang so aku an kakak yg bek ati agi cun so aku temankan dye jalan,no running2 . mulia betol aku an ? hahaha . aifa tadi yg nampak nye begitu semangat hari ni sampai abis basah dye punye keti, berlari terkedek2 tinggalkan aku,sampai aty kauuu faa T___T (ghahaha)

sampai atas jambatan n taman perumahan aku jupe agak ramai kwan2 n adik aku . sah mmg kami dah terbelakang sbb aku taw awal awal dowank tak berlari sangat pown . sekali agi aku berhenti,kali nie aku nan chirah p beli air. aku nak beli paper tapi hasratku terbantut bile si chirah menghalangg . yela,x kew pelek kalo owang duk sebok berlari pastu aku g duk bace paper pulak hahaha .

lam 5 minit tuh aku jupe dah balek hawa n geng2 aku , okeyhh kami sangat terbelakang skunk . n time lam suku km agi nak sampai skolah aku da ase kaki aku macam dah tak betol . aku ase sangat-sangat tegang kat tapak kaki tuh . sekali adew dak pbsm tuh(dye kawan stusyen aku) nampak . dye suh aku berhenti . n baring atas jalan . sekali lagi , atas jalan ! bukan baring terrlentang tuhh okeyy . duduk ngan kaki terlunjur(aku pown tataw kata kerja ape nak guna kat sini)

mule mule aku agak bengang . apehal nie chirah yang tadi yer2 kejang aku pulak yg kene baring hahaha . kawan aku cakap kaki aku da keras pastu biler cgu mencelah aku ase aku dah takleyh pertahankan diri . siyes aku cakap kat dowank aku nak berlari/jalan agi tapi cgu suh aku balek skolah aihh geram betol ! (padahal sukee :p)

tetiba ada pulak satu motor tuh datang , okeyy aku kenal dye ,satu form nan aku . dye jage mudak2 merentas desa time tuh . cgu suh bawak aku balek skolah n p kat pbsm sane . so aku ape agi, nek lar motor tuh dengan perasaan gembira tak terkata sbb takyah nak abiskn larian tu agi. mule mule muke chirah seday giler , ye mau ekowt tapi cgu x kasi n tpakse continue . tinggal lah chirah terkontang kanting kat situ , kesiannn .. HAHAHAA

otw balek skolah tuh aku rase sungguh bahagia tengok mudak2 nie berjuang abis abisan nak sampai ke skolah . hebat hebat . teruskan usaha anda ! saya hanye melihat penderitaan anda dengan penuh rase kembang di dada . kembang ? hm HAHA

amek amek gamba , makan2 . main berebut nan awe(haha) dating2 dulu .(ehem2 bukan saye) bawu gerak kew dewan . tu pown pas dipakse dan dikejutkan dengan kehadiran ustazah kat belakang kelas . penyampaian hadiah mmg x best,sbb kitaowang x menang papew ponn ! mira sorang jew antara geng b-ten's dapat num,yg ke30 . congratss yaaw . ribut lari mek nie sowank :))

sebelom balek sekali agi ktowank makan makan kat kedai tuh .yg dah makan kat skolah tadi, sambung lagi makan kat sinim . tamak giler kaw haha . kami-sangat-sangat-bising n aku ase kedai sebelah pown boley dengar apew kitaowang cakap . abis tercalar keayuan aku sbb kowang , taw ? HAHAHA .

cross country aku ase tawon nie palingg best dari tawon lepas sbb aku adew b-ten's n kawan2 yg mmg hebatt n gile2 sume . thankss babeh . i loveee u so muchh guyss ! sumpa klo kowang lelaki aku na kawen jew nan kowang tapi tula , kite sejenis x mungkin aku mau jadi lesbian . erkkk . HAHA .

p/s : mgu depan TOV,siyes aku tak ready agi . =,=