aku tataw lar ape jadi kat aku skunk . too much pressure , tolong ahh . =,=.
aku cume mau nanges je , tu jew aku taw buat skunk .

aku dah penat gembirakan owang,penat tolong owang,penat sayang owang,penat nak jage aty owang pastu aku sendiri yg makan hatii . aku dah penat . PENAT. n satu agi aku perasaan , makin hari makin kau tak pedulikan aku , bukan salah kau , salah aku . YE SALAH AKU !
tolong lah paham ! aku dah penat buat semua menda tuh .
wlopon kau x penahh suruh aku buat !


WEHH bengong , aku SAKET ATY n AKU ASE BEK AKU MATI JE dari TENGOK MUKE BERUK KAU
SBB AKU SAYANG KAU LAH BERUK ! TAPI AKU BENCI KAU,KAU SELALU SAKITKAN HATI AKU WLOPON KAU TAK PENAH ada NIAT tapi AKU JE YG SELALU RASE MACAM TU! AKU JE SELALU RASE WAHAI BERUK KU SAYANG !!

(jgn sape sape tanye kenapa ayat diatas bunyi camni)

hanye satu soalann, siapakah aku kat mata kalian semua ? nothing,rite ?
ehh aku ase skunk aku mmg x gune la .!

sampai bila aku nak jadi camni ? exam ? aku ase aku mmg down kali nie . ape aku ade skunk ? sekolah ? aku ase aku bukan berguna sangat kat sekolah tuh . ape ye aku ada ? bawu aku sedar,aku takde pape nak di banggekan , tadeww ! TAK ADA !
aku cuma ada umi aku yang sayang aku . itu aja .

ya Allah , berdose nya hambaMU ini, x pernah menghargai apa yg KAU berikan. :(

from now and tomorrow and forever ;
i hate BEING myself ! LOSER !!!!



To AIFA : kiter tengah melaluii saat yang same, sungguh saket aty kan syg ? wlopown sara xpenahh citer , dalam ati nie tuhan saja tauu . tapi citer kite same jew . cume orang je yang len . just be strong,thats how we control this feeling,wloponn sangat seksa ! :(

b-tens ; aku x mara kat kowang pown, post nie bukan tuk kowang, tapi tuk owang yg mmg dah lame aku geramm T__T

To hawa : im fucking loser, kesian kat aku ahh siti hawa eh, bengongg T__T

To Ain : kalau ye pown mung nak bace belog aku, please jangan bace depan aku okeh sayang ku mucuk2. bengang la aku walaweyh hahaha :p


semua salah aku,sbb aku bodoh n selalu diperbodohkan .