aku ada seekor berukk ohh tidak2 , seekor bear tupai yg adik angkat aku kasi . thankss dik :') sebenarnye bear tuhh mmg kepunyaan dye , tapi aku suke sangat tengok bear tuh sbb cute sangat , so tanpe segan silu aku mintak . mule mule agak sukarr adeq aku nie nak lepaskan bear uh , maklom lar, sayangg sangat la kononn :p . tapi takpew aa , apew nie mudax laki pakai2 bear eyh , x macho lar deq , bek kasi akak jep hahaha . jgn mara deqq :)
so bear tuh aku gantung leklok jep kat beg , yela takkan kat leher pulak nty ada pulak bertambah bilangan pesakit kat tanjung rambutan tuh haha .



cumel ann ? :)


nampak yg bulat tuh, same kan . empunye bear itu , adik aku ! haha . :pp
(aku amek nie lam belog fairuz)

pagi itu , aku agak terlambat ke sekolah dan aku laa orang terakhir masuk sekolah sebelom pintu pagar ditutup HAHA . arini aku tertinggal duit n add science paper 3, aku ingat nk tengok2 yg latihan aku buat tahunn lepas , tapi nampak nye hampehh . aku tataw la aku semakin nyanyuk skunk , ape aku pk lam kepala nie pown tataw . =,=

2 3 minggu ini mmg aku sure bukan aku je, sume budak2 form fivers merasai kehebatan nikmat exam . mmg otak semua bercelaru nak2 bagi yg study last minute cam aku nie . aku agak frust dengan result aku yg aku dapat taw , aku rase tawon lepas aku rajen sikit study berbanding tawon nie , otak macam dah hang je.. nyesal pulak x dengar ckp cg Lokman , minum susu byk2 , haha .pdan aa muke kau sara, study buat macam goreng pisang jew , rasekann result nanti. T__T


tusyen pulak aku da amek keputusan utk berhenti . alasan nye :
  1. sir tuh bukan cekgu . n kowang taw laa, bosan . payah na masuk pale hotak =,=
  2. aku bosan doe, kat tusyen tuh sowangg pown aku tataw name melainkan dari skolah aku ! giler , x penah aku tusyen camnie . rase macam skema giler jep , haha .
  3. aku ase dye ajar agak cepat la, nak2 addmath . kl0 blaja 10,aku ase baru 2 aku dapat , tu pown merangkak2 . nak tanyer member sebelah x sanggup . senyap macam batu ,uihh tension .
  4. aku ase tusyen tuh mahal giler wlo bukan aku yg bayar . sebulan rm40 . aku amek 2 subjek rm80 . pusat tusyen len rm80 aku ase adew r 5-6 subjek boleyh amek . hm,cina ..
  5. sbb tadek mamat nsemm citu ! so x da semangat haha . cess,nak menggedik jer keje :p
dahla tuh aku tak bayar agi yuran , aku ingat nak suh khalis jep tolong p baya,arap2 boley caye lar member aku sowang tuh , kang tengok2 ade owang g belanje sakan awek , hehe .

so bubye **** A , moge kita tak bertemu lagi haha .

rehat itu spt beser b-ten's p rehat sesame , kami just beli makanan jep makan dalam kelas . pas suda makan kerepok yg tak berape nak sedap tuh, aku perasan sesuatu ,

BEAR AKU TADEW LARR WEYH ! yes , bear aku tadew . sure ! mmg da tade ! pagi tadi mmg ada ! sebab time exam tadi iye2 aku duk merabe bulu bear uh , HAHAHA .

siyes aww macam nak terberanak tahap dewa aku dibuatnye . bawah kusi , dalam beg , dalam lubang cacing ,lubang edung, sume aku korek ! tapi mane ? mane bear tupai aku yg cute uh ?


mmg da tegang urat saraf aku time tuh , camne aku nak chakap kat adeq aku bear tuh ilang ? camne aku nak cari ? camne nak buat ? camne ? tapi takpe , aku amek ais lam plastik air letak lam baju buat cool jep (haha tipuuu :p)


aku malas nak citer panjangg , sb hawa da cite . kacau line r siti hawa ea . haha . kesimpulannye kowang mmg jahat gilee weyh berkomplot kenekan aku . naseb aku tak terberak jep kat situ HAHA . klo yepown amek la menda len . aku sayang weyh bear uhh.. AND SUKECITE nye hari ni aku na umumkan yg aku JANJI aku kan kenekan kowang dengan lebih dasyat agi wahai awoks b-tens ku tersengal.

MEK HA , MEK KA , MEK WE ESP ,
please take note , what comes around goes around babe ! wait n see , haaaha