kalau sebut jep balek kg mesti ramai owang da excited gilew n x sabar-sabar nak balek . awal pepagi da angkut beg nak balek kg pastuh duk sengih manjang dalam kete duk pikir apew nak buat bile sampai nty ,

time nila nak jupe nenek n atuk yg tercayang , buley mandi sungai , jupe geng2 sekampung yg mmg rapat dari kecik2 agi , nk pegi kebun la .. tu x campur dengan jumpe family yg mmg da jarang2 jupe , aku agak banyak betol isi perut terburai kat umah tuh , sapo pulak nk p kutip ? haha .

tapi tu kalo hari raya , time uma owang ada ,

tapi tidak hari ini , aku dah dapat bayangkan betapa bosan n sengalnye duk sini . yela , hari minggu , sapa aje ada ? sorry aku xkawan nan dak2 kg sini , kenal muke ponn x , x de mase aku , x pasal aku bertukar name siti petom binti kemit . haha . tambah2 agi kampung aku nie bukan ada ape sangat pun , sbb nie bukan kg sangat , area bandar jugak kira . uhh bowink =,=



maybe sebab kg aku ni takdew la jauh berbatu batu dari rumah , tu yang aku rasa agak bosan n mmg stiap minggu aku pegi sini . yelaa , mmg byk aktiviti buleh buat sini , tapi ape aku nak buat heh klo duk sesowang ?? x ko giler klo aku duk men lompat2 ke , men buai ke sesowang , dahla tuh pegi gelak pulak sesowang . =,=

aku nak balek doe !!

kenapalaaa tinggal aku kat sini sesowang nan adeq aku tuh :(
umi n akak aku pulak pegi kL atas urusan bsness , spt0t nye aku yg pegi .
dah akak aku dah ada , kasi can r dye pegi , sbb aku pown ada kelas sabtu nie . alih2 mak aku x dapat balik harini sb kes kene tinggal di bas . aku rase nak bakar jep kandang lembu kt sini , nk tunjuk nye betapa benggang nye sb takley g class arini ( * okey tipu :p)

banyak gilaa sebenarnye aku nak citer sbb da lame aku x update blog ni , tapi malas giler baby setan bertanduk 7 dah kuar , so aku duk simpan beribu draft dalam ni , tengok laa nanti aku ceapkan post2 yg ada , bajet ada owang nak bace , ape aku kesah ? haha .

aku windu gilaa kat kowang b-tens , epa . sayang aku sume :'( siyes aw aku duk sini seseko rase nak mati jep , dgn masalah aku yg taa pernah selesai . dahla aku dapat taw yg ex aku yg aku kapel bertawon tuh suda ade makwe len , okeyh aku x jelez .. tapiiii ..... aku taw aku x patut pk sume nie , SPM mmg sangat2 penting dari menda berkarat camnie ,owang da x apperciate aku , aku pulak sentiasa dipergunakann , so ape lagi ? bek blah dari terus disakitkan , kann ?

aku pown tataw kenapa tahun nie tahun paling teruk dengan aku , kan hawa ?

p/s : why its become too complicated ?