you you you ,


dari dulu i minat u tao , muke u handsome gilaa taww , tiap malam i mimpikan u , tapi satu je i taa suke , u ada bulu dada , hahaha!

you ,

skunk i nyesal giler baby douh , mmg i nak menggedik sangat nan u nie , u tao , muke u macam bapak tiri sepupu i dulu , tapi time tuh dye da kawen so i x nakk bermadu , tapi skunk i da jumpa owang yg muke exactly macam bapak tiri sepupu i ,u laa owang nye ! sb tu dulu i suke sangat u , tapi u jual mahal tapi i x kire , walo camne skali pun i akan buat pew sajew tuk dapatkan youu !


but tuu dulu ,sebelum i kawen , i mintak map , i tanak , tapi dye goda i , dye chakap i hot . dye chakap u mmg bute sb jual mahal nan i . skunk bila i dah melepas kat tangan dye , u macam owang gila , u makeover balek , u cukur bulu dada u sb tao i ta suke .u buat plastic surgery , sbb nak dapatkan i , tapi malang nye i suke both of u , u dueowang mmg hotties ,





beb , mane satu aku nak yer ? dua2 aku sayangg :')



























GEDEBUKKKK !
aku tengok kakak aku duk gelakan aku sambil beruling2 , buntut ku terasa kesengalan , ku rabe pipi ku , terlihat air yg lemak2 masin di pipiku , yeahh , saye menigauu !

APE TENGOK2 , NK LEMPANG KE ?
HAHA