masehhhh sayangg , sbab bagi kenangan nie . n sure . sy blaja sumtinn . supaya jadi lebey kuat .
walau awak x penahh tahuu perasaan sy .
cukup lahh saya sorang je tahu .
yeahh , memang benarr ,

kita takkan pernah dapat orang yg dicintai tapi orang yg dibenci itu selalu kita dapat :')

inilahh kehidupan .
semuaa dugaan ini hanya nak jadikan kita kuat , bukan smakin lemahh .
mungkin awak x pernah nampak pengorbanan saya .
cukuplahh saya doakan awak bahagiaa ! :D



**************


aku tataw ahh dulu aku benci geli tahap koma lagu nie .
*bintang 14 hari*
setiap kali aku dengar lagu nie bulu aku meremangg .
geliii sioottt .

but skunk ?
tiap mase lagu tuh duk berguling , bergolek dan bermesra di urat saraf otakku .
hahaha !



***************



sorry . aku dah tak dapatt ber-blog banyak skunk .
masa yg terhad ditambah dengan tahap kemalasan yang menggila membuatkan urut saraf ku begitu ketat nak menulis .
time kaseh epa sbb tolong ceritakan hari terpenting di pavilion tuh .
takyah aku susa agi2 nak citer .
sayanggggg kau ahh baby merukk pipi temban ! :pp

HAHA .


p/s : bebbb , akuuuuu sayangggggg kau ahh ! na kwen na aku ta ?? :D