setiap detik masa aku rase kan semakin pantas . berblogging ? jarang sekali *___* .
tahun ini aku rasekan tahun tersibuk dalam sejarah hidup aku selama 16 tahun 9 bulan . itu lahh , bila mak cakap suruh belajar time ni , aku duk sibuk main itu ini . aku tataw aa kenapa tahun nie aku agak aktif , perjumpaan hampir setiap minggu aku pergi , tk masok menda2 lain gi . aku ase dah terlalu banyak berubah , hobi hobi pown dah banyak berbeza . siyes aku dah banyak berubah ! walo pon dari positive ke negative :(


aku agak mungkin dah sebulanm lebih kott aku x meng-up-date kan belog . mesti dah ramai owang windu aku kan ?? haha . maaf , aku mmg tk dapat nk update setiap ari , mungkin lepas spm , baruu ada post terbaruu , so takyahh aa nk nantikan sanad post aku nie :) otak aku da kering na tulis ape .mentang2 lame dah tak menulis . klo boleh berkarat otak aku nie mesti da kuning oren warnanye kann ?


petanque competition
location : mrsm k.trg .
theme : black n white .
we lose . HAHA !

half of b-ten's family took part this compt . :)

breakfast dulu sebelom berlepas , makanan by kery n tikah . fyi , si kery ni suke gila memasak , mmg untung aa sape dapat kery nie . hoho , sempat agi promot . :P si tikah pulak , adew kedai makan senirik . location nye , emm nanti aku petakan , haha . :D

dari kiri , sara (aku) , hawa kery , ain , fatin , myra , tikah .
sume ahli b-ten oke . haha . time nie sume putih putih agi . balek jep hitam pekat hangus gilaa . dari kol 7a.m-430p.m , bayangkan !

orang kuat yg bawak ktowank gi main n ajar ktowank-shauqi , cgu ? batang hedung pown x napak . maklumla tadek cgu pown pandai main menda nie , katenye laa .

atikah -semakin ramai peminat sejak akhir akhir ni . ouhh jealous ! XD

tengah main . sengit gila n aku time nie mati mati aku ingat dah boleh menang . hanye satu mate je agi nak nak menang sedangkan skolah nie bawu dapat 3 mate time tu , sif 10 mate , tapi dowang pulak yg menang . nasib nasib .




kire jangan tak kire . (sesi mengira mata , jangan terkejut kalau sy ckp pertandingan ni mmg tak ade pengadil n kadang2 aje pengadil muncul tu pon setelah dipanggil )




HAHA hitamm ;p

rehat , penatt weyh tengahari bute '-=,= . da start hangus time nie .


uwekkk :P

geng black metal adew gokk . haha . go go black ! "=,=


tengok dalam2 baju putih tuh ! sumpah gila babi dowank main . hoh , Kowang ajar betol sekolah tuh . skolah ape jangan tanye , nanti jadi isu pulak . tapi skolah aku mmg perang besar dengan sekolah die . NAK MAIN TIPU BALIK RUMAH LA DOL ! sigh*



penjaga beg , heehe .





********


kak nomi . hoho


school holiday .
kem seminar bahasa melayu by cik su .
location : home sweet home

hari seminar . makan petang
hawa n yuyu a.k.a nurul athirah . syg awokk due eko hahah ! :P


bab amek gamba , semangad ! alamak terkutuk pulak , haha .
hok terbaring tuh atirah , awek si daniel , hahaha !