rinduu ?? ape tu rindu? mamalia kah ? atau sejenis sumpahan ?? atauu manusia kah rindu ituu ?

yg sure , aku diserang perasaan rindu yg meletop2 macam gunung berapi kat iceland sampai menghalang berjuta penerbangan . oke , propaganda semuaa :P


ye , SEMEMANGNYA , dan tepat sekali ,

aku rindu nk main game pet society tiap ari ,

nk skodeng belog orang yg buat aku gelak sesorang sampai kene ejek di umi aku ,

rindu nk lepak kat2 mayang village bersame teman sekaki dan sebulu ku ,

rindu pegi KL every month n habiskan makanan umah cik su ,

rindu nk swiming sambil berangan2 nk berenang macam Dyesebel( aku tk sempat tengok ending dye , astro tolong buwadd siaran ulangan sekarang ! wah tetiba je ) ,

rindu nk jupe sepupu akuu , pastu g merempit sambil 'kentut' kan motor ,

rindu nk pegi khemah perdana lagii pastu makan nasik goreng hitam , hoho

rindu nk cakap 'lucah' depan fauzan ,errr :P

rinduu kat ex2 lame ( bile lahh boleyh buwad reunion ? 'sehari bersama bekas2 ku' ) HAHA .


RINDUU !
(ala2 lagu rindu serindunya tu :P )

mereka yg ku rinduu ;



b-tens ,
friends 4eva okehh !
i wish mira here . dye g mane ahuu time nie .



complete lepak ku klo ade dowang .

hawa , adik fitri , aten sygs , ILYSM ! <3>

(cop2 , jgn salah sangke klo tengok due owang nie (fitri n aten) 'berpeluk' , haha)


AIFA !

si cirit , suke mencirit di depan owang ramai , MMG MUKE X MALU seko nim .

HAHA .

dye nie mmg agak pelik . suke buwad menda pelik . .

contohnye suke gigit tudung , yg dah lame aku perasan .

pastu suke sengih2 sambil menjongket2 kan keningnye ala2 ziana zain biler jupe aku .
percaye lahh !

--cirit betol ahh kau epa . mujor muke cun .
HAHAHAHA !

------------------------------

p/s : terpakse tolak tawaran menari tarian zapin utk competition , serious sangat2 frust ! benci kau SPM , mulai skunk kau musuh ketat aku :'(