sebenarnye aku dari tahun lepas sampai skrg , aku join club ICT .
ict nie , singktan dari ape , aku pon tataw , aku join je . yg aku tahu , masuk club nie , tiap mgu dapat men tenet free .
macam aa kat umah aku tadew internet , sengal ! hoho .


aku tataw aa napew aku join club tuh . maybe aku terbawa2 perangai aku yg suke sangat surf internet smpai malam buta . aku pon tak tataw ape yg best sangat ngan komputer tapi yg sure ,aku tk boleh tahan tengok pc terbukak and aku terus tergoda nk membuta ngan komputer .
HAHA .


pape jela , bukan tu yg aku nk cerita sekarang tapi cerita pasal binatang peliharaan aku yg terbaru .

lembu !

ohh tipuu . haha .

setelah diteliti dan dianalisis dan dibuat perbincangan , aku dengan kerjasama hawa selaku setiausaha kelab kerjaya , akhirnya membuat keputusan menukar kelab aku dari ict ke kelab kerjaya . kenapa aku tukar ? senang je , bosann . ! aku tanak cakap banyak , sb ada followers aku orang koat ict , hehe .

so masuk kelab nie , kelab kerjaya , pembimbing rakan sebaya , prostar , SLAD mmg duduk bawah kauseling , so pape program , semua akan dibuat bersama-sama , bukan bersama yer . ehemm2 . hahaha .

berminggu2 punya rancang , khamis baru nii ; 29/4/2010 ktaowang stuju nk buat program sehari bersama , hanya SEHARI . konpem2 aa ramai yg boley pegi sb program nie sehari je . agenda terpenting nk buat sebenarnye BBQ je , tuu yg aku nk join sangat tuh . XD

the dayy :
5.00 PM

petang tuh , aku dah alami tekanan mental tahap gaban sb sim card upax aku DI BLOCK di sebab kan adik aku yg siot tuh sengaja duk tekan2 pin code , klo betol takpe jugak , nie salahh ! aku dahla x gheti maen PUK2 nie , LEPUK aku pandai laa .
terase nk korek lubang edung dye hk kembang tu biar terburai segala taik hedung ! HAHA .
GILE tension , dhlaa time nak balek skolah tuh aku bengang ngan boy aku , kenape la dye ni tk bole serupa ngan pakwe2 orang lain . dahla suke kutuk aku . kadang2 lawak jugak , but tkpe aa , aku pown selalu kutuk dye . wakaka :P



sampai kat skolah , aku ingat aku yg paling last . cgu ckp suh gi kol 5 tapi 5stgah baru aku sampai but sampai je skolah batang edung cgu ponn tak nampak ! dekat2 kol 7 gitu baru laa cgu2 kesayangan akuu tuh nampk batang hedung nye , x aci cekgu mengelat ! haha .



sampai kat skolah mmg aku tade mood langsung nk ckp ngan owangg . dahla mek we tuhh tk datang2 . mmg seko tuh selalu lambat , aggaga :p
tapi sedih aku tk berpanjangan , ade malaikat tiba2 turun dari langit nk ajak aku pergi syurga . haha , gurau . actly si adli ngan suke rela nk tolong aku kol operator . mule2 berkali2 jugak ktowang cube kol , tapi tak dapat! celcom ckp num aku tak de lam perkhidmatan , GILA lahh ! mane mungkin . dalam mase aku duk sebok2 nk kol operator nie aa aku ngan adli dah round satu belok , knon nk carik tempat duduk last2 pegi duk tepi kantin . haaha . cube punye cube , last2 dapat jugak aku num PUK tuh . seronok tk terkate , berderu msg masokk .



berterima kasih sangat ngan c adli , sporting+caring gile dye . dahla mase aku jalan ngan dye tuh selipar aku sangkut , dye ngan semangat nye amek selipar aku tolong ejass balek . selipar aku dahla KOTOR ! ceap pegi teman aku pegi beli air agi kat luar . thanks KAWAN ! pakwe aku ponn x penah wad gitu , terharu gila . :') and *tetiba aku rase mengidam *,

HAHA

9.00PM

malam tuh , pas sume da ceap sembahyang , part yg paling dinanti2 kan ,BBQ . seko2 muke mmg macam singa kelaparan dahh . aku tolong jugak , tolong tengokk . XD . sorry tade gambar , mak aku nk gune kamera tuh so tpakse laa jugak aku bagi ! aku tk buat pew sangat , tapi owang yg paling sporting n byk ckp malam tuh adli aa . bayangkan , habis kek dia nk pegi suap kat aweks2 , yg paling nak gelak sekali time dye kejar-kejaran ngan mira nk pegi suap kek . hahaha NAKAL gile ! :D


tuh tk campo ngan main krim kek agi , GERAM si
HAWA menyapu krim kek tuh kat aku , klo krim tuh krim pemutih or licin kulit , nk jugak aku , so jadikla pesta berlari-larian malam itu :D


11.30p.m

haa , time nie adew persembahan kebudayan ala2 gitchu . kiranye ktowank ada 4 persembahan la . tataw nk cite camne , sbb jalan cerita dowank n aku sangat mengarut . kumpulan aku buat cerita pasal TOK BOMOH TEMBERANG . tk bape nk jadi tapi bolehh la . rugi tk bawak kamera , klo tk boleyh rakam !


time nila sume owang gelak guling guling sbb mmg lawak siot lakonan ktowank . . nak2 fahmi yg jadik anak derhaka , fakhrul jadik owang bute , hawa jadik tok bomoh tue , adli jadik owang kaye pakai kaen pelekat tapi paras lutut je(seksi woo!) and ramai jadik mat n minah rempit malam tuh . syokk weihhh :DD


12.45 a.m

aku tataw permainan nie name ape , tapi sume boys n girls duduk dalam satu bulatan n satu botol akan diberikan n salah seorang mangse akan memilih mangse seterusnya tuk buat pew yg diminta oleh mangse sebelomnya . paham ? tk paham ? oke bace berulang kali sampai anda paham =,=


first yg kene aku tk ingat lar sape , game nie mmg best tpi jadi tk best bila ade seko due tuh merungut2 . baliklah bodoh , sape nk ajak kau main ngan ktowang ? name pom program sehari bersama , bila nk main2 camnie sebok nk tido la , nk marah owang lar sb lambat , macam sial je . ! ok stop . kebanyakan dowang kene menyanyi n menari . HAHA . ade jugak kene berlakon , konon buat2 watak putus cinta lar , nk kapel lar . lawak gile bile tengok ayat2 jiwang berkarat2 tuh keluar ,ekeke .


part yg paling tk best bila aku yg paling LAST kene jugak , dahla jdk owang terakhir , sume ni shapixx cine punye pasal . aku nan hawa gadow nanges2 ngan dye belom nie , mybe dye sengaja nk balas dendam kodd . dahla kene wat menda bodoh ,
MENYANYI LAGU ANAK ITIK PASTU CATWALK SATU BULATAN !!

2.00PM

time tuk tido , tapi aku tk tido agi , duk lepak tepi surau , hawa nan adli duk ratah ayam , tk poas2 makan . perut aku dah rase terbonjol dah keluar kenyang sangat ! hehe . time tu sume pempoan da masokk , dak laki jep duk bergelak ketawa agi . aku tk join . malas lar . dah aa musuh aku ade situ . !

6.30 pagi ;

sume berceap tuk balek . makan nasik lemak n dengar ceramah motivasi ape semua tuh , ktowang balek .. and aku terus fly ke kedai aku .. ohh lupe nk cakap skrg aku da bukak
kedai TUDUNG .


nanti aku scan flyers masok dalam belog n fb . ceap dengan peta n segala . senang2 datang lahh yer . ehh tadew , kowang kene datang jugak ! tu pown klo kowang tak nak ase penumbuk bongsu manis saye nie . hoho . XD .

klo nk harge murah , kowang sebut jepp name aku (nurul maisarah) konpem dapat harge jauh murah agi and silap haribulan dapat barang free . hehe . klo nk best agi , kowang terus je kol aku . dapat diskaun lebih agii :DD



p/s : dah lame tak tulis post panjanG panjang camnie . panjanggg betol kann ? hehehe :D