tipulaa kalo korang cakap korang tak penah rase bengang , marah , menyampah or hilang sabar . yer2 . aku tahu ada dalam kalangan kalian sememangnye bersikap penyabar dari SEGI FIZIKAL OR JASMANI nye . aku tabik korang yg boleh TAHAN MAKI , COOL , BUAT SELAMBE BILA OWANG LEMPANG KAU .

+

tapi dari segi MENTAL OR JASMANI nye , senang cakap , DALAM HATI , mmg aku sure tak ramai yg bolehh . tak penah ke kau maki orang wlopon menda tuh hanya dalam kepale otak kau?


contoh :
"apehal kau ni bodoh sangat ? mak kau kawen ngan bapak otak cacat ke yg lembab sangat nk paham pe aku ajar nie" (dlam hati)


luaran ; "ohh takpe2 , bukan camtu la , camnie ." (sambil sengih dan buat2 gelak bila dye salah lagi)

TIPULA KLO KOWANG TAK PERNAH RASE OR BUAT MENDA SEUMPAMA INI

--------

bila aku marah , tak puas hati . kau rase bengong tak klo aku cakap

"wei babi panggang , aku benci kau ! aku nk bunuh kau skrg ! "
logik ke ? nak2 klo kowang tu pempoan .

sbb tu laa gunenye BOLOK ehh BLOG . XD

aku cuma nk cakap , aku ngaku yg tk koat dari segi fizikal dan mental . due2 aku buat klo aku tengah bengang . aku mtk mapp kepada SOMEONE yg hawa sebut dalam post dye . aku ghase mmg aku ader kaetan ngan hal tuh n aku mtk map ,

FYI ,

blog ini hanya sekadar luahan hati !

and aku ase mg boleh paham . please jgn berdendam :)
andd stop kutuk pakwe aku . emm actly ex aku , poas lahh ati sape2 yg rosakkan hubungan orang ?


aku tahu mg dokk akn mintak map balek ngan ktowank . tapi takpe . aku tanak jadik ego tk bertempat . aku pon ade dose ngan mg . aku sayang kawan2 aku .aku bersalah sangat tengok muke kecik hati mung kat tangge tadi .
wlopon bukan ngan aku ,(rasenye) tapi aku selalu gaduh ngan mung .mg pon selalu bengang kat aku . YA ALLAH , berdose nya hamba MU ini .

im soo sorry :')