hehh lame gile kan aku tk update , padahal fb tu tiap hari duk update. malas punye pasal, asek2 blogwalking je baru aku skg adew mood nak update.

blog pon bape tahun daaa tk tukar templete, tkpelaa bajet dew owang nk bace sangat kann blog aku. gpon aku sukee sangat laa templete nie , sayang weh nk tukar. comel! kan kan kan ? hohh cakap jelaa kau malas sara -.-'

aritu aku janji lepas spm terus nk update tapi haram satu entry tade. heee sory sory :)
well sempena berbulan bulan aku tak update meh dengar cite aku nak ? oke sume meh ngadap pc patt (:

TADAAAA !

NEW ME !
yeay aku makin kurus ! haha tipu je , gemok ag. =.=' mentang2 korang tk tgok aku lame jangan ngade2 ckp aku kurus.korang mmg suke tgok aku makan ati kann :p


NEW KEDAI !
yeayy finally aku adew kedai sndiri hasil titik peluh aku setelah setahun hempat poluh hari niage! oke oke yela aku ngaku aku tipu :P kedai mak aku laa,aku tolong jage je, hahh , cantik tk kedai ? ni suku kedai je. nk tgok satu kedai? jom jom gerak kat maryamcollection
nak beli secare online pon boleh.nak g kedai lagi best, sbb bleh laa korang jumpe aku:) kat mane? alaa dekat je. betol2 depan pasar minggu gong badak tuu.



NEW CAMERA !

hah , korang egt tak camera aku yg warne merah alaa2 maroon tu hilang kan? haaa gambar yg kat atas nie.sekali ngan purse kene rompak woo T___T .

alaaa kamera cikai je pon bukan cam yg korang punye DSLR segala tu. tapi yg bestnye beli hasil duit sendiri.ingat senang ke kanak kanak yg berusia 16tahun nk simpan duit nak beli harte memahal sendiri pastu last2 kene curik,haih mmg rase nak sebat2 je pencurik tu.tapi takpe, aku da dapat baby baru dahh. pink gituu! aww suke mak ! hehee .


NEW LENSE !

yeayy tiade lagi kace mate oke ! klo korang perasaan , cube teka kaler ape? takde aa terang sangat sb lam gambar . haha perasan minah salleh celup betol kan.lantakk ahh , tue tue nanti bukan boleh dah nk pakai kaler2 menggode camgini.mmg cerewet jugak nk pakai menda alah camni tapi takpe r, tkyah nk pakai spek ag tu yg pentingg (:
yg best kan kan , sejak aku pakai cont lens nie , habes satu family aku nk try . dari spupu spupu laki aku sampai maksedare aku. dahla sekali pegi tolong pilihkan warne, berkotak2 dibelinye. kwan2 aku pon toksah nk cakap ah,ceap suh pakai kan terus.kan aifa kan? muahaha !

tapii yg baru sume tu tk kan pernah same dengan yg lame.
saye rindukan kawan kawan lame saye . u're best guys , i love u too much :')
*sekali agi mira tade lam gamba nie :(

oke ahh aku nak kene chow dulu, nk kemas kedai dulu. nanti aku sempat aku kemas blog pulak, hee.