kau ingat senang ke keje layan kerenah orang nak nak yang cerewet nk mampos tahap gaban . ye ye mmg aku ingat cakap mat salleh ; CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT. tapi aku nk tambah cket ALTHOUGH THEY'RE TOTALLY WRONG.

aku mmg tahan lasak , tahan kebal , tahan sakit dan segala jenis tahan ahh.aku boleh tahan bediri berjam jam lamenyee layan customer , layan cakap sapa nk berbuih mulut aku . yeahh aku bolehh tahan sume tu . tapi satu jee , aku tk tahan bile customer MARAH aku . hey waddefakk ? kau sape ? klo kau sowang beli pon bukan aku kaye pon , tapi aku takmo aa sebab nila setitik rosak susu sebelange , tu aku ketap bibir amek ais letak lam baju jee . cam matsalleh cakap tu, CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT.

tapii arini kesabaran aku mmg sampai tahap maksimum . ye ye salah tukang jahit aku buat tudung muke besar sikit tak macam contoh aku bagi tu, ok aku ulang , besar sedikit sahaje ye . pastu tukang jahit aku silap potong tk macam yang kau nak. pastu awning yg kau try tu (material lycra) kau suke. memula nak yang tu pastu alih2 tepon balek mak aku nak thaisilk pulak . alih alih arini bile dah siap kau nak awning yg kau try aritu(material lycra) kau cakap rase laen . konon tukang jahit aku laa jahit tak betol . memang aah laen dah mung gok hok nok ! babi .


arghh tepi tepi nak bertukar !! =='

ok disini aku terangkan ; lycra lebih lembut dan selesa dipakai dari thaisilk tapi kain thaisilk lebih cantik. thaisilk lebih keras kainnye berbanding lycra.


MMG tukang jahit TU BENGAP N AKU SENDIRI PON HANGIN.aku dah bagi ukuran pe sume still bengong.salah aku lagi ke yg kau nk kecoh kecoh n salah kan aku pastu duk mengate menda aku explain sumenye salah kau je betol ? ohh dasar makcik cerewet suke carik gadoh.si kecoh ! go to hell

lagipon aku dah janji kan nak buat yang lain. tapi takyah aa sapa nak marah2 AKU n deny sume menda aku cakap. kau nak debat ke ape bangang ? pastu cakap tudung ktowang ni ituu ini(unsur2 menghina yg tk dapat dinyatakan)

hoih makcik kau balik pegi wat sendiri laa hoi . takk kaye nye aku, atas sifat kemanusian je aku layan kau. wlo dah kene marah aku still leh wat2 senyum( dasar hipokrit) dah la suare macam itik , naik pekak telinge aku dengar sore bingit kau tu. mmg aku ketap bibir tunduk je. tahan je . sabar sabar sara . siyes sampai terketar aku tahan sabar . sore aku pon habis terketar ketar. gilee baran aku dah naek tahap berasap waa cakap lu . tak penah aku jumpe manusia cam kau, bukan aku pakse kau beli, siap nk tukarkan agy. nk suh hantar pon aku on.

lepas jee makcik2 mulut laser tu balek , aku tepon mak aku cakap masalah tukg jahit wat keje . sakit hati punye pasal , bile tgah2 cakap aku tdiam.aku dah tak tahan dah . KEBABOM! IM EXPLODE ~! hehh aku nanges beb , ceap teresak2 agi . sakit woo tahan sabar . aku off fon pegi jamban nanges cam nak rak . hahaaha kowang mesti rase aku bodoh kan , kene marah sikit nanges. EHH SIKIT KAU CAKAP ?

kawan kawan sekalian , hoho terskema . yelaaa kite pembeli kan mmg nak kepuasan. nak nak kalau dengan harge yang kite beli tuu mahal. tapi kadang2 kite kene r bertimbang rase, tgok r atas jenis kesalahan. kalau tk puas hati cakap dengan berhemah, bukan dengan care menghina or memalukan. bukan aku rogol kau pon .

contoh macam aku laa kan , aku mmg nak kepuasan dari pembeli beli aku. klo boleh aku nak dowang pakai tudung aku sampai koyak rabak pon stil pakai sebab best . aku mmg nk yg terbaik r utk customer aku n aku sure penjual penjual semua mmg nak kepuasan dari pembeli nye . but sometimes people makes mistake right ? tapi kalau kau order nasi goreng dowang bagi nasi goreng lipas .haa tang tu memang nak kene lepuk hehee.

heh mesti lepas aku wat entry ni ramai takmo gi kedai aku kann . haha . tak tak, ni sesi meluah perasaan je. kau layan aku baik , seribu kali aku layan kauu agi baek :') ok sayang , jgn takot , aku tk makan orang pon . lau korang marah aku pon , balek aku nanges je , aku tkkan marah nye kowang balekk . aku kan hipokrit HAHAA
lastly , selamat membeli dan menjual :D